vineri, 4 decembrie 2009

M-am hotărât!

Partea I: Vocea răzbunării

După ce am fost puţin dezumflat duminică seara, deşi mă cam aşteptam la scorurile anunţate, după ce am fost mahmur politic şi indecis caragialeşte, am avut o revelaţie, pe care doresc să o împărtăşesc tuturor: M-am hotărât! în turul 2 votez BĂSESCU!
Singura variantă de a schimba ceva in ţara asta, de a desţeleni evul mediu care domneşte în mafiile rurale de partid este să le dai ceea ce doresc. Daca 50% nu votează, iar peste 60% din cei care votează vor să meargă înapoi nu înainte, atunci poate exact de asta avem nevoie. Cei care preferă să stea ore întregi la coadă pentru a vota de 3-4 ori candidatul indicat de şefu', numai pentru o sacoşă cu praz, doi litri de ulei (probabil de import, căci la producţia internă nu stăm prea bine) sau promisiunea păstrării iluzorii a unei slujbe care oricum era o umbră, ei bine, aceia merită poate cu prisosinţă să trăiască cu 50 de euro pe lună şi să cotizeze cu bruma lor de venit minim la vuitoanele udreşti, la reingirovere şi la succesuri. Dacă se taie pădurile şi sunt alunecări de teren din cauza asta, ce mai contează, căci noi nu ştim să gândim cu capul nostru, noi votăm cum ne spune “primarele”. Daţi-i pulimii (cum o numeşte bombonel, tocmai el rafinatul), exact ceea ce merită. Votaţi Băsescu, căci el e bun pentru ei. Nu, nu suntem in situaţia ca dintre două rele, din nou, să fim nevoiţi să-l alegem pe cel mai puţin rău. Trebuie să-l alegem pe cel mai rău, poate doar aşa ne mai trezim. Cei care au puţin cap şi un job cât de cât, se vor descurca cum-necum indiferent cine va fi preşedinte. Prea puţin mă doare pe mine dacă va fi geoană, antonescu, băsescu, sau kelemen hunor. ştiu destula engleză încât prin aeroporturi sa nu mă dau de gol de unde vin. Dar pentru pulime, va rog eu, votaţi Băsescu. Lor le-ar prinde bine. Ei nu au nevoie de drumuri, canalizare sau şcoli. Ei au nevoie, amarâţii, de circ. Nu staţi acasa, veniţi la vot. Poate aşa mai pleacă încă vreo 2 milioane din ţară, la spălat wc-uri. Ei vor trimite bani acasă şi astfel, România va ieşi din criză. Cunoaşteti un plan anti-criză mai bun? Pe bune acum. Daţi-i omului incă un mandat, căci în primul nu a reuşit să-i prostească pe toţi. Va rog, ieşiţi la vot!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu