luni, 11 ianuarie 2010

Noutăţi

Celor care întâmplător sau nu ajung pe acest blog, trebuie sa le urez un sincer LA MULŢI ANI pentru 2010. (Evident, la mulţi ani din’ăia buni!) Aveam de gând să scriu câteva cuvinte despre cum văd eu România şi românii în 2010, însă amân acest lucru câteva zile şi anunţ lansarea unui blog paralel, dedicat exclusiv epigramelor adresate oamenilor politici sau personalităţilor mai mult sau mai puţin merituoase cu care suntem obişnuiţi să facem cunoştinţă în media. Adresa blogului este:
http://epigramiada.blogspot.com

Ideea a apărut în urma concursului lansat de d-l Dan Voiculescu (zis Felix) de a scrie o epigramă pe tema vizitei lui Băse la Grivco, cu “căciula’n mână”. Am considerat că oricum era logic să încep acest blog de epigrame cu ironii la adresa primului om asupra căruia acestea ar trebui să se îndrepte, măcar din simplul motiv că este şeful statului. Am selectat din zecile de catrene pe care le-am lansat pe blogul "motanului" cu ocazia acestui concurs, câteva mai reprezentative.

Lectură placută! :)

PS sau LE (later edit): De fapt ideea unui blog de epigrame mi-a venit cu cateva saptamani inainte, insa concursul mogulului mi-a dat impulsul final sa transform ideea in fapta. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu